N.Sonic - I Miss You/My Lovable Girl OST (Korece + Türkçe Okunuş + Türkçe Çeviri)


KORECE/가사


저 멀리 떠나도
가만히 여기 있을게
널 잊으려 할수록
난 자꾸 눈물이 나
자꾸만 겁이나
아무리 말해도
왜 이리 내 맘 몰라
너 없는 하루하루
갈수록 난 네가 그리워
난 너만 기다릴게요

나 뚜뚜뚜루뚜 나 뚜뚜뚜루뚜
아무 일 없던 것처럼 돌아와줘요
보고싶어요
나 뚜뚜뚜루뚜 나 뚜뚜뚜루뚜
나 그리워서 눈물이 나요

여전히 내 맘엔 너만이 살아
숨 쉬어 어디선가 너도
나처럼 애태우고 있을까
날 찾고 있을까
어둠이 다가와 조용히 눈감으면
날 부르던 너의 목소리 눈물이 되어
아파도 기다릴게요

나 뚜뚜뚜루뚜 나 뚜뚜뚜루뚜
아무 일 없던 것처럼 돌아와줘요
보고싶어요
나 뚜뚜뚜루뚜 나 뚜뚜뚜루뚜
그리워서 눈물이 나요

now, let me tell you something, listen
긴 긴 시간이 갈수록
와르르 꾹꾹 참아온 눈물이 주르륵
가슴 아퍼 시간이 멈춘 듯이 난 멍하니
긴 긴 시간이 갈수록
와르르 꾹꾹 참아온 눈물이 주르륵
그대로 달려와 내게로 달려와줘

기다릴게요
나 뚜뚜뚜루뚜 나 뚜뚜뚜루뚜
아무 일 없던 것처럼 돌아와줘요
보고싶어요
나 뚜뚜뚜루뚜 나 뚜뚜뚜루뚜
나 그리워서 눈물이 나요

기다릴게요
나 뚜뚜뚜루뚜 

TÜRKÇE OKUNUŞ


Ço molli donado
Gaminhi yogi issılge
Nol icıryo halsurog
Nan caggu nunmuri na
Cagguman gobina
Amuri marhedo
Vüe iri ne man molla
No omnın haru haru
Kalsurog nan niga kırivo
Nan noman kidarilkeyo

Na tututururu na tututurutu
Amu irobdon godçorom toravacoyo
Pogoşipoyo
Na tututurutu na tututurutu
Na kırivoso nunmuri nayo

Yoconhi ne mamen nımani sara
Sum şüo odisonga noda
Naçorom eteugo issılka
Nal çadgo issılka
Odumi dagava coyonghi nungamımyon
Nal burıdon noye mogsori nunmuri düeo

Apado kidarilkeyo
Na tututururu na tututurutu
Amu irobdon godçorom toravacoyo
Pogoşipoyo
Na tututurutu na tututurutu
Na kırivoso nunmuri nayo

Now, let me tell you something, listen
Gin gin şigani galsurog
Varırı gog gog çamaon nunmuri çırırıg
Kasım apo şigani momçun dışi nan monghani
Gin gin şigani kalsurog
Varırı gog gog çamaon nunmuri çırırıg
Kıdero dalyova negero dalyovaco

Kidarilkeyo
Na tututurutu na tututurutu
Amu il obdon godçorom toravacoyo
Pogoşipoyo
Na tututurutu na tututurutu
Na kırivoso nunmuri nayo

Kidarilkeyo

Na tututurutu



TÜRKÇE ÇEVİRİ

Uzaklara gitsen de, ben tam burada olacağım
Seni unutmaya çalıştıkça, daha çok gözyaşı döküyorum
Korkuyorum devamlı
Çok kez söyledim sana ama neden hislerimi anlamıyorsun?

Sensiz geçen hergün
Seni özlüyorum
Yalnızca seni bekleyeceğim

Sanki hiçbir şey olmamış gibi
Dön bana, özledim seni
Tüm gün, yüzün gözümün önüne geldikçe ağlıyorum

Hala kalnimde yaşayıp nefes alan bir tek sensin
Sen de benim heyecanlandığım kadar heyecanlanıyor musun?
Beni arıyor mu gözlerin?
Karanlık çöküyor


Sessizce gözlerimi kapattığımda, beni çağıran sesini duyuyorum
Gözyaşı döksem ve yüreğim sızlasa da, seni bekleyeceğim

Sanki hiçbir şey olmamış gibi
Dön bana, özledim seni
Tüm gün, yüzün gözümün önüne geldikçe ağlıyorum

Şimdi sana bir şeyi söylemem için müsaade et bana, dinle
Zaman geçtikçe
İçimde tuttuğum onca gözyaşı dökülüveriyor
Yüreğim sızlıyor, sanki zaman durmuş da bomboş burda duruyorum
Zaman geçtikçe
İçimde tuttuğum onca gözyaşı dökülüveriyor
Olduğun gibi gel bana, gel bana


Şarkıyı indirmek için TIKLAYINIZ

Diziyi izlemek için TIKLAYINIZ
Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Kpop4Turkey - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger