GGot Jam Project - Hey Boy (Korece + Türkçe Okunuş + Türkçe Çeviri)





KORECE/가사

Hey boy 나를 보며 웃는다
Hey boy 지금 내게 웃는다


하얀 얼굴의 아이
서롤 보는 같아
허리춤에 오는 담장
안녕 인사한다


기분 좋은 푸른 하늘
아직 남아있는 새하얀 달빛
달콤한 잠의 문전에
우릴 데려간다


꿈을 꾼다
가슴이 떨려온다
다가간다 기다려본다
움직인다 한걸음씩 흐른다
느껴본다 너를 안았던 그땔


여전히 흐른 시간
여긴 어디쯤일까
부지런한 아이의
잠시 멈춰본다


기분 좋은 저녁하늘
별이 웃는 같아
달콤한 잠의 문전에
우릴 불러본다


꿈을 꾼다
가슴이 떨려온다
다가간다 기다려본다
움직인다 한걸음씩 흐른다
느껴본다 너를 안았던


그땔 그렇게
우린 그렇게 시작된


Hey boy uhhumm Hey boy
Hey boy uhhumm Hey boy umm


꿈을 꾼다
다가간다
움직인다
느껴본다


Um umm huh oh
Hey boy umm Hey boy
Um umm Hey boy



TÜRKÇE OKUNUŞ

Hey boy narıl bomyo unnında
Hey boy çigım nege unnında

Hayan olgure tu ai
Sorul bonın god gata
Horingçume onun tangcang vüie
Anyong insahanda

Kibun çohda çohın purın hanıl
Açim namainnın sehayan dalbid
Dalkomhan çame muncone
Uril deryoganda

Nan gumıl gunda
Kasımi dolyounda
Tagaganda kidaryobonda
Umciginda hangorımşig hırında
Nıgyobunda norıl anaddon kıddel

Yoconhi hırın şigan
Yogin odiçımilgga
Bucironhan tu aiye gum
Çamşi momçobonda

Kibun çohın çonyoghanıl
Byori onnın god gata
Dalkomhan çame muncone
Uril bullonda

Nan gumıl gunda
Kasımi dolyounda
Tagaganda kidaryobonda
Umciginda hangorımşig hırında
Nıgyobonda norıl anaddon

Kıddel kıroke
Urin kıroke şicagdüen

Hey boy hımm Hey boy
Hey boy hımm Hey boy umm

Nan gumıl gunda
Tagaganda
Umciginda
Nol nıkyobonda

Um umm huh oh
Hey boy umm Hey boy
Um umm Hey boy


TÜRKÇE ÇEVİRİ

Hey boy, bana bakıyor, gülümsüyor
Hey boy, şu and a bana gülümsüyor

İki soluk yüzlü çocuk
Sanki birbirlerine bakıyorlar
Bellerine gelen çitin üstünden
Birbirlerini selamlıyırlar

Rüyadayım
Kalbim hızlıca çarpıyor
Sana ulaşıyorum, bekliyorum
Hareket ediyorum, adım adım
Hissediyorum, seni kucakladığım anda

Her zamanki gibi zaman akıp gidiyor
Nerdeyim diye merak içindeyim
İki çok çalışan çocuğun rüyası
Bir anlığına durdu

Güzel bir akşam seması
Yıldızlar sanki gülümsüyormuş gibi görünüyor
Bizi tatlı uykumuzdan çağırıyorlar

 Rüyadayım
Kalbim hızlıca çarpıyor
Sana ulaşıyorum, bekliyorum
Hareket ediyorum, adım adım
Hissediyorum, seni kucakladığım anda

O an, aynı bu şekilde
Başladık işte

Hey boy uhhumm Hey boy
Hey boy uhhumm Hey boy umm

Rüyadayım
Sana yaklaşıyorum
Hareket ediyorum
Seni hissediyorum

Um umm huh oh
Hey boy umm Hey boy

Um umm Hey boy

Şarkıyı indirmek için TIKLAYINIZ
Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Kpop4Turkey - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger