B.A.P - Goodbye (Korece+Türkçe Okunuş+Çeviri)




KORECE/가사



TÜRKÇE OKUNUŞ


Şüibge baddon i sesangi ne mamdero kulloci anıldde
Honca kangdanghalsu omnın çolmange comcom munocigo
Hyonşiriranın byog ape caggu gıtdo obşi çuroghanınge
Oh nan i sesangıl heçyo nagayahal banghyangır irosso

Deçe vüe vüe vüe
Çılgoun komidi yonghvarıl bvado usımdeşin vüe nunmuri nanunci
Naman vüe vüe vüe
Gasım hakyon dıgovocinın çeg hangvonıl bvado viroume gonggami gaci nan
Mongae hollindıthe modın apımdıri ne yegigaçi moribdüe
İrona hanbon do Right Now

No more pain Goodbye Goodbye
Yaghecin nal boso docigo narıl igyonegesso Bring me back to me
No more cry goodbye goodbye
İ sesangıl dvio nomgesso Alright

Pogiran marıl molla nan gvenhi çogıbhecil piryon obcana
Tvesso do kın gumıl vihe çigım nan sumıl gorıl puniya
Nomocimyon irosogo şilpe tavüi cılgimyon gımaningol
That’s right daşi sesangıl ne pyonıro torasogo isso

Never back back back
Vüe manın saramdırın kibbımboda sılpımıl do do kıge sengaghanınci
Run my way way way 
Vüe nomunado yalbın gvi kogcongbbuniya namdıl mare hvibsılyo koroganın gil
Kıdıre mamın gananhe haciman bosonal su isso
Daşi tok tok toronego dvio kalsu isso
İrona han bon do Right now

No more pain Goodbye Goodbye
Yaghecin nal boso docigo narıl igyonegesso Bring me back to me
No more cry goodbye goodbye
İ sesangıl dvio nomgesso Alright

Kıge sumıl hanbon dırimaşigo ne beto
Hal su isso niha dahıl su innın hvimang gyesogheso goro
Momçuci ma sesangiran kınıreson
Nuguboda do do do non çayurovo

Şilperan gon narıl do kanghage hago
Turyoumın nal to dvige hanıngol Watch me now

No more pain Goodbye Goodbye
Yaghecin nal boso docigo narıl igyonegesso Bring me back to me
No more cry goodbye goodbye
İ sesangıl dvio nomgesso Alright

Let me say goodbye goodbye
Ne kasıme burıl doncigo çinça nega dvegesso (Nan tallacigesso)
One more say goodbye goodbye
Gıtdo omnın dıgoumıro han bon do Alright



TÜRKÇE ÇEVİRİ

Bu gözlerimin önündeki dünya kolayca istediğim gibi gitmediğinde
Kendi başıma başa çıkamadığım ümitsizlikte yavaşça parçalanırken
Gerçeklik denen duvarın önünde devamlı düşerken
Dünyayı deliğp geçecek yolu kaybettim

Allah aşkına neden neden neden?
Eğlenceli bir şey izlediğimde bile, komedi izlediğimde bile
Neden gülmek yerine ağlıyorum ki?
Neden neden neden bir tek ben?
Beni ateşlemesi gereken bir kitap okuduğumda bile
Yalnızlığı kabulleniyorum öylece
Sanki bir şeylerin etkisi altına girmiş gibi
Acıya odaklanıp duruyorum çünkü sanki benim hikayem oymuş gibi geliyor kulağa
Hemen şimdi, bir kez daha kalk ayağa

Artık acıya son hoşçakal hoşçakal
Gözyaşı döküp fırlatacağım bir kenara
Zayıflığımı ve kendi kendimin üstesinden geliyorum
Beni bana geri ver
Artık ağlamak yok hoşçakal hoşçakal
Bu dünyanın üstesinden geleceğim işte

‘’Sessizlik’’ kelimesi nedir bilmem
Aceleye lüzum yok
Güzel,
Sadece hayallerim için nefes alıyorum
Ola ki düşersem, tekrar kalkarım ayağa
Eğer hatalarımdan zevk alırsam, tamamdır
Doğru, dünya tekrar benim tarafıma geçiyor

Bir daha asla asla asla geri dönüş yok
Niye bu kadar çok insan neşeden çok hüznü düşünüyor ki?
Benim yılumdan koş koş koş
İnsanlar neden bu kadar kolay etkilenebiliyor?
Başkalarının lafıyla bu yolda yürüyeceğim diye endişeleniyorum
Kalpleri çok yoksun ama bundan kurtulabilirim
Kendimi silkeleyip bir kez daha koşacağım
Hemen şimdi, bir kez daha kalk ayağa


Artık acıya son hoşçakal hoşçakal
Gözyaşı döküp fırlatacağım bir kenara
Zayıflığımı ve kendi kendimin üstesinden geliyorum
Beni bana geri ver
Artık ağlamak yok hoşçakal hoşçakal
Bu dünyanın üstesinden geleceğim işte

Derin bir nefes al ve geri ver
Yapabilirsin, ulaşabileceğin hayallere doğru yürümeye devam et
Dünyanın gölgesi altında durma sakın
Herkesten çok daha özgürsün

Beni güölü kılan başarısızlık
Beni koşturan başarısızlık
Şimdi izle beni

Artık acıya son hoşçakal hoşçakal
Gözyaşı döküp fırlatacağım bir kenara
Zayıflığımı ve kendi kendimin üstesinden geliyorum
Beni bana geri ver
Artık ağlamak yok hoşçakal hoşçakal
Bu dünyanın üstesinden geleceğim işte

Hoşçakal dememe izin ver hoşçakal
Kalbime ateş salacak ve gerçek benliğime kavuşacağım (Değişeceğim)
Bir kez daha hoşçakal de hoşçakal
Bir kez daha sonsuz sıcaklıkla



Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Kpop4Turkey - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger