Gu Hye Sun & The Blind - Type And Erase (Türkçe Çeviri)

*Okunuş, korece sözler ve indirme linkleri eklenecektir.


Şarkı yazarım bunun üzerine herhalde
Seviyorum seni ama söyleyemiyorum sana
Herkes biliyor ama belli olmuyor ne olduğu
Senin ve benim aramda 


Okuduğunda biri kaybolup gidiyor
Ne yapacağım? Bir kalp mi yollasam ki sana?


Yazıp yazıp siliyorum
Göndermeden önce düşünüp duruyorum
Yazıp siliyorum o yüzden
Seni sevdiğimi
Yazıp yazıp ve siliyoruz yeniden
Bırakalım şunu da konuşalım yüz yüze

Roman yazıyorum sanki
O kadar zor ki, ifade edemiyorum kendimi
Şunu okusa biri, güler belki de
Hikayemize


Daha da seviyorum seni 
Nasıl söylesem sana bilmem ki?
Sana bir kalp yollasam yeter mi? 

Yazıp yazıp siliyoruz
Göndermeden önce düşünüp duruyoruz
Yine yazıp yazıp siliyoruz
Seni seviyorum diyoruz
Yazıp yazıp siliyoruz
Bırakalım şunu da yüz yüze konuşalım 

Göndersem mi, silsem mi? Ne faydası var ki?
Sen olduğun için daha çok seviyorum seni
Düşsek mi aşka?
Göndersem mi bunu sana?

Yazıp yazıp siliyoruz
Göndermeden önce düşünüp duruyoruz
Yine yazıp yazıp siliyoruz
Seni seviyorum diyoruz
Yazıp yazıp siliyoruz
Bırakalım şunu da

Yazıp yazıp siliyoruz
Göndermeden önce düşünüp duruyoruz
Yine yazıp yazıp siliyoruz
Seni seviyorum diyoruz
Yazıp yazıp siliyoruz
Bırakalım şunu da yüz yüze konuşalım 

Çeviri: IDPeaceM


Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Kpop4Turkey - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger