Eunha (GFRIEND) - Don't Come To Farewell ( SIX FLYING DRAGONS OST) (Korece + Türkçe Okunuş + Çeviri + İndirme Linki)






KORECE / 가사

분명 시계 바퀴
다를 없는 하룬데
시간이 끊어진 사진처럼
멈춰있어

조금 편했던 기분
내가 속였던 걸까
어느새 흘러내린 눈물
아직 너를 기다리나

가지마 이별로 오지마
잠시만 기다리라고 말해줘
뿐인 울리지 않게
돌아봐 돌아봐

너만 바라보다가
이별을 보지 못했어
익숙한 뒷모습에 가려
멀어진 몰랐던 거야

가지마 이별로 오지마
잠시만 기다리라고 말해줘
뿐인 울리지 않게
돌아봐 돌아봐

니가 미치게 원하던 그때처럼
i know 가슴은 잊지 못해
다른 사랑이 다시 온대도
너를 기억할 방법일
대신할 자린 없을 테니까

가지마 이별로 오지마
잠시만 기다리라고 말해줘
뿐인 울리지 않게
돌아봐 돌아봐

TÜRKÇE OKUNUŞ

Punmyong şigye tu bakvi
Darılge omnın harunde
Şigani gınocin sacinçorom
Nan momçoisso

Çogım pyonheddon gibun
Nega nal sogyoddon golgga
Onıse hıllonerin nunmul
Acig norıl kidarina bva

Do kacima ibyollo ocima
Çamşiman kidarirago marheco
Nobbunin ne mam ullici ange
Torabva co torabva co

Noman parabodaga
İbyorıl boci mothesso
İgsoghan dvidmosıbe karyo
Morocin nol molladdon goya

Do kacima ibyollo ocima 
Çamşiman kidarirago marheco
Nobbunin ne mam ullici ange
Torabva co torabva co

Niga miçige nal vonhadon gıddeçorom
I know ne gasımın nol idci mothe
Ddo darın sarangi daşi ondedo
Norıl gioghal bangbobilbbun
Deşinhal çarin obsıl tenigga

Do kacima ibyollo ocima 
Çamşiman kidarirago marheco
Nobbunin ne mam ullici ange
Torabva co torabva co

TÜRKÇE ÇEVİRİ


Saat net şekilde bir günü devirdi
Bir gündür hiçbir şey değişmedi
Zaman sanki fotoğraftaki kare gibi geçmek bilmedi
Duracağım

Yeterince rahatım diye
Kendimi mi kandırıyorum yoksa?
Ağlıyorum amansızca
Seni bekliyorum

Gitme yine uzaklara
Yine dönme bana bir vedayla
Azıcık bekle de bana 
Yüreğim bir tek senin için katlanır buna
Ne olur geriye dön de bak
Ne olur geriye dön de bak

Gözüm bir tek seni görüyor
Bence ayrılmadık biz
Arkandan bakıyorum
Henüz gidişini idrak edememiş vaziyette

Gitme yine uzaklara
Yine dönme bana bir vedayla
Azıcık bekle de bana 
Yüreğim bir tek senin için katlanır buna
Ne olur geriye dön de bak
Ne olur geriye dön de bak

Beni ikna ettiğin zamanlardaki gibi
Biliyorum seni unutamayacağımı
Başka bir aşk kapımı çalsa da
Gelen senin yerini dolduramayacak asla
İşte böyle hatırlayacağım aşkımızı

Gitme yine uzaklara
Yine dönme bana bir vedayla
Azıcık bekle de bana 
Yüreğim bir tek senin için katlanır buna
Ne olur geriye dön de bak
Ne olur geriye dön de bak

İndirmek için TIKLAYINIZ


Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Kpop4Turkey - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger