Ailee - Because It's Love (Korece + Türkçe Okunuş + Çeviri + İndirme Linki)



KORECE / 가사


눈을 보면 자꾸 불안해져
너의 곁에 있는데 외로워져
마음속엔 오로지 너뿐인데
이상 나를 모르는
돌아서지 말아줘

사랑해 너도 알고 있지
앞에 숨지 말아줘
혼자서 꿈꾸고
기다리는게
이렇게 아픈걸

맘은 너를 향해 가고 있어
처음부터 지금까지 그래왔어
말하지 못하고 다시 돌아섰지
너에게 하고 싶은 말이
너무 많아 이렇게

사랑해 너도 알고 있지
앞에 꼭꼭 숨지 말아줘
혼자서 꿈꾸고
기다리는게
이렇게 아픈걸

운명처럼 내게 다가온 너라는
기적을 놓아
언제라도 사랑할게
하루 하루 온통 너뿐이야
기억해줘 없인 안돼
일년이 가도 다시 십년이 흘러도
사랑하겠어


TÜRKÇE OKUNUŞ

Ne nunıl bomyon caggu buranhecyo
Noye gyote innınde nan verovocyo
Ne maımsogen oroci nobbuninde
Do isang narıl mornın çok
Torasoci maraco

Saranghe nodo ne mam algo idci
Ne ape gog gog sumci maraco
Na honcaso nol gumgugo
Nol kidarinınge
Nan iroke apıngol


Ne mamın norıl hyanghe kago isso
Çoımbuto çigımggaci kırivosso
Marhaci mothago daşi torasodci
Noege hago şipın mari
Nomu mana iroke 

Saranghe nodo ne mam algo idci
Ne ape gog gog sumci maraco
Na honcaso nol gumgugo
Nol kidarinınge
Nan iroke apıngol

Unmyongçorom nege dagaon noranın
Kicogıl nan mod noha
Oncerado nol saranghalge
Haru haru ontong nobbuniya
Kiogheco nan no obşin andve
İlnyoni gado daşi ddo şibnyoni hıllodo
Nan nol saranghagesso


TÜRKÇE ÇEVİRİ


Gözlerine baktığımda, heyecanlanıp duruyorum
Yanıbaşındayım ama yapayalnızım

Kalbimde bir tek sen varsın
O yüzden ne olur beni görmezden gelmekten ve bana sırtını dönmekten vazgeç

Seni seviyorum, hislerimi biliyorsun
Saklama gözümün önünde

Seni düşlemek ve bir başıma seni beklemek
Öylesine canımı yakıyor ki


Yüreğim sana yöneliyor
En başından bu zamana kadar

Sana söyleyemedim, öylece dönüp gittim
Söylemek istediğim o kadar çok şey var ki

Seni seviyorum, hislerimi biliyorsun
Saklama gözümün önünde

Seni düşlemek ve bir başıma seni beklemek
Öylesine canımı yakıyor ki

Bana bir mucize misali sana getiren kaderi bırakamam
Seni daima seveceğim

Gün be gün, yalnızca sen varsın
Bil ki, sensiz hayatıma devam edemem

Bir yıl sonra, hatta on yıl sonra bile
Seni seviyor olacağım

İndirmek için TIKLAYINIZ
Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Kpop4Turkey - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger