INFINITE - Be Mine (Korece + Türkçe Okunuş + Türkçe Çeviri)



KORECE/가사

지켜봐 왔잖아 사랑을 이별을
상처받을 바엔 나아
똑바로 우는게 싫어서 그래
아픈게 힘들어 그래 그런 때마다


내꺼 하자 내가 사랑해 ? 내가 걱정해 ?
내가 끝까지 책임질게
내꺼 하자 니가 알잖아 ? 니가 봤잖아 ?
내가 끝까지 지켜줄게
Do you hear me… Do you hear me… oh


Rap)젖은 기억 박힌 눈길 품에서 죽길 바래
잘린 마음이 흘린 눈물 삼키는 나지막이 들린 너라도 감추는

넘친다 생각해 나에게 그랬어
상처가 늘수록 커지는
내게로 웃는게 좋아서 그래
편하게 해주려 그래 적어도 나만은


내꺼 하자 내가 사랑해 ? 내가 걱정해 ?
내가 끝까지 책임질게
같이 가자 힘든길 걷지마 ? 쉽지 않았잖아 ?
다시는 그런 보기 싫어

내꺼 하자 내가 사랑해 ? 내가 걱정해 ?
내가 끝까지 책임질게


Rap)다투진 않을까 상처 안을까
끊임 없는 아픈 고리에 항상 소리 없는 전쟁 무리해
걱정의 방패로 앞에
나는 처럼 주윌 돌고 돌아
불이 꺼져 버린 사랑은 놓고
깊이 패여 버린 상처 덮어줄게 웃게할게 내걸로 만들게




TÜRKÇE OKUNUŞ



Çikyoba vadcana ni sarangıl gin ibyorıl
Nıl sangçobadın nange naa
Dogbaro bva unınge şiroso kıre
Apınge himdıro kıre kıron nol bolddemada

Neggo haca nega nol saranghe o? Nega nol kogçonghe o?
Nega nol gıtgaci çegimcilke
Neggo haca niga nol alcana o? Niga nal bvadcana o?
Nega nol gıtgaci çikyoculke
Do you hear me… Do you hear me…oh

[RAP] Çocın kiog baghin nungil gıt ne pumeso çuggil bare
Çallin maımi hıllin nunmul samkinun gon macimagi tıllin norado kamçunın na

Nomçida sengaghe non naege nıl kıresso
Ni sangçoga nılsurog kocinın mam
Negero va unnınge çohaso kıre
Pyonhage hecuryo kıre çogodo namanın nol

Neggo haca nol saranghe o? Nega nol kogconghe o?
Nega nol gıtgaci çegimcilke

Neggo haca nega nol saranghe o? Nega nol kogconghe o?
Nega nol gıtgaci çegimcilke
Kaçi gaca himdılgil godcima o? Şüibci anadcana o?
Daşinın kıron nol pogi şiro

Neggo haca nol saranghe o? Nega nol kogconghe o?
Nega nol gıtgaci çegimcilke

[RAP] Datucin anılka sangço do anılgga
Kınil omnın apın gorie hangsang sori omnın çonceng non murihe
Kogconge pangpero nan ni ape
Nanın dal çorom ni çuvol tolgo tora
Buriggocyo borin ni sarangıl nohgo nal bva
Kipi peyo borin sangço dopoculke udgehalge negollo mandılge


TÜRKÇE ÇEVİRİ


Üzerine düştüm, aşkının, uzun vedanın
Hep acı çekmektense, böylesi daha iyi
Dikkatlice bak bana, çünkü seni ağlarken görmek hoşuma gitmiyor
Acı çekmek çok yorucu, evet, seni hep bu şekilde görüyorum
Benim ol. Beni biliyorsun, değil mi? Beni görüyorsun, değil mi?
Sonuna kadar korurum seni
Duyuyor musun beni? Duyuyor musun beni? Ha?

Hatıralarla dolu gözyaşlarının kollarımda son bulup ölmesini diliyorum
En azından, yaralı kalplerce yutulmuş, dökülen gözyaşlarını sessizce duyan ben, seni korumayı denedim
Sanırım dolup taşıyor. Bana karşı hep böyleydin
Acın büyüdükçe benim yüreğim de şişiyor
Bana gek, çünkü seni gülerken görmek hoşuma gidiyor
Seni rahat ettiririm, evet, en azından senin için bunu yaparım


Üzerine düştüm, aşkının, uzun vedanın
Hep acı çekmektense, böylesi daha iyi
Dikkatlice bak bana, çünkü seni ağlarken görmek hoşuma gitmiyor
Acı çekmek çok yorucu, evet, seni hep bu şekilde görüyorum
Benim ol. Beni biliyorsun, değil mi? Beni görüyorsun, değil mi?
Sonuna kadar korurum seni

Savaşıp, yine yara alacak mısın?
Bitip tükenmeyen acı halkasında, hep sessiz bir savaş hüküm sürer. Bu senin için çok fazla
Endişe siperiyle, senin önünde duracağım ve
Bir ay gibi seni çepeçevre saracağım
Aşkında ışıklar sönük, o yüzden bana bırak ve bana bak

Derin yaralarını sarıp seni güldüreceğim. Ve seni benim yapacağım


Şarkıyı İndirmek İçin TIKLAYINIZ
Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Kpop4Turkey - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger