Kpop4Turkey'in Bu Haftaki Konuğu:Sistar Turkey - Turkish Star1



Geçtiğimiz hafta sizlerin uzun süre önce yaptığınız istek doğrultusunda Sistar kız grubunun Türkiye hayran sayfasıyla keyifli bir söyleşi gerçekleştrdik. Twitter üzerinden canlı olarak gerçekleştirdiğimiz söyleşinin tamamı sizlerle.Keyifli okumalar ^^

Kpop4Turkey Sistar Turkey - Turkish Star1 Söyleşisi

Kpop4Turkey:Ve bugünkü konuğumuz @SistarTR ile karşınızdayız ^^ Öncelikle hoşgeldiniz ve katıldığınız için teşekkürler :)

SistarTR: Hoşbulduk. Asıl ben teşekkür ederim sayfamızı ve grubu tanıtmamıza destek olduğunuz için^^

Kpop4Turkey: Hemen ilk soru ile başlayalım.Her zaman sorduğumuz gibi size de soralım.Adminleriniz nasıl biraraya geldi ve sayfa nasıl kuruldu?

SistarTR: Hmm detaylıca anlatmak gerekirse bir süredir Sistar hayranıydım ve sayfa açmak istiyordum. Ama zaten bir sayfa olduğunu görünce adminle iletişime girip admin olmak istediğimi söyledim ve o da kabul etti. Daha sonra admin arkadaşım Elmas sayfayla ilgilenemeyince ayrıldı. Daha sonra Begüm'le daha doğrusu Begüm ablayla tanıştım ve bir süre sonra sayfaya admin olup bana yardım etmesini rica ettim o da kabul etti. En son olarakta ortak noktamız Sistar olan İrem'le tanıştım ve bir kaç hafta önce de o admin oldu.Begüm okulu yüzünden pek ilgilenemiyor İrem'de genelde video, fotoğraf paylaşıyor. Şu an için sayfayla ilgilenen tek admin benim.

Kpop4Turkey: Hepinize kolay gelsin :) Bizler için bir Sistar tanımı yapar mısınız?

SistarTR: Biraz kişisel bir tanım olacak sanırım. Sistar ne seksi ne de şeker. İkisinin ortasında olan ve bazen bir yönünün bir yönünden baskın olabildiği çalışkan bir grup. Sadece yetenekle sınırlı değiller. Kendilerini her geçen gün geliştirip bir şeyler öğrenme çabası içindeler. Bana göre en başından beri yaptıkları tek şey çalışmak ve azimlerinin karşılığını yeni yeni almaya başladılar.

Kpop4Turkey: Peki sizce Star1 olmanın anlamı nedir? Kendinizi nasıl tanımlarsınız?

SistarTR: Bana göre STAR1 olmak her ne olursa olsun Sistar'ı desteklemek ve yeri geldiğinde de eleştirebilmektir. STAR1'ların çoğuda böyle zaten. Sistar'ı kimseden üstün görmüyorlar ve Sistar her hangi bir oylamada rakip gruba karşı yenilirse çıldırıp protesto etmek yerine karşı tarafı destekleyip herşeyi sakince karşılayabiliyorlar. STAR1 olmak olgun ve mantıklı olmayı gerektirir. Bazen ben pek öyle olamıyorum orası ayrı konu :P


Kpop4Turkey: Olması gereken de o bence de :D Bu arada başınıza talihsiz bir olay gelmiş sanırım bir süre önce sayfayla ilgili ona da geçmiş olsun diyelim ve soralım Sistar'da favori üyeniz kim?


SistarTR: Evet, sayfamız çalınmıştı ama yıkılmadık ve yenisini açtık. Benim favori üyem Dasom. İlk görüşte aşk derler ya işte öyle bir şey :D

Kpop4Turkey: Peki sizce Sistar neden seviliyor/sevilmiyor? bir fandom yöneticisi olarak bunu en iyi siz bilirsiniz sanırım :)

SistarTR: Sevilmemek konusunda gözüme en çok çarpan anti yorumları fazla kısa giyinmeleri. Türk ya da yabancı dünyanın her yerinde antiler Sistar'ın kısa giyinmesini onları sevmemelerinde ki en büyük etken olarak görüyor. Daha sonra da sadece vücutla ön plana çıkmaya çalıştıkları yorumları var. Neden sevildiğine gelince içten oldukları için olabilir. Sistar rahat bir şirketin rahat bir grubu olduğu için genellikle fazla doğallar. Onlardan ne aşırısının yapılması isteniliyor ne de hareketleri kısıtlanıyor. Doğal, yetenekli ve bir o kadar da iyi görünümlü olmaları sevilmelerinde ki en büyük etken.

Kpop4Turkey: Biraz üyelerden bahsedelim o vakit :) Nasıl bu kadar tanındılar ve onları ön plana çıkaran yetenekleri neler?

SistarTR:  Alt grup Sistar19 onların tanınmasında ki en büyük etken. Tabi Hyorin ve Bora için. Grubu tamamen üne kavuşturan olay Bora'nın performans sırasında çok kötü bir şekilde düşüp sonra da ayağa kalkıp devam etmeye çalışmasıyla oldu. Dünya televizyonlarında yayınlanmıştı bu görüntü. Grubu asıl tanıtan olay budur. Üyelerin yeteneklerine gelince Bora grubun en iyi dansçısı ve rapçisi aynı zamanda tv programlarında Sistar'ın temsilcisi. Çoğu programa katılıyor ve artık sunuculukta yapıyor. Hyorin'in inanılmaz sesi herkesçe bilinen bir şey ama o dans konusunda da oldukça iyi ve rapte yapabiliyor. Soyou sesleri taklit edebiliyor ve çoğu kişi bilmez ama en iyi bayan vokaller arasında sayılıyor. Aynı zamanda gitarda çalıyor. Dasom'a gelince o küçüklüğünden beri oyunculuk eğitimi alıyor ve iyi derecede gitar çalıyor. Soyou'dan çok daha iyi olduğunu söyleyebiliriz sanırım. Ve her grupta İngilizcesi iyi olan bir üye olur ya işte Sistar'ın en iyi dili Dasom.

Kpop4Turkey: Sayfa olarak ve sizin ferdi olarak beğendiğiniz Sistar şarkıları hangileri?

SistarTR: So cool, Loving u ve Alone en sevilenler arasında. Bense Lead me, Holiday ve How Dare You'yu çok seviyorum.

Kpop4Turkey: Bu arada gözümüzden kaçmadı Boyfriend sayfası ile aranızda hoş ve aslında kendini belli eden ama etmeyen bir dostluk var gibi.Çünkü her açtığımda iki sayfadan da diğer grubu destekler gönderiler görüyorum.sizce bunun sebebi ne?(Aynı şirkette olmanın dışında tabii :D)

SistarTR:  Aynı şirkette olmaları :P iki grupta hep birbirini desteklediği için fandomlar ister istemez yakınlaştı. Boyfriend'le ilgili bir haber görüldüğünde Sistar sayfaları bir an da Bestfriend olabiliyor-benimde olduğum gibi- Aynı şey Bestfriendler içinde geçerli. Sistar'ı en çok destekleyen fandom onlar.

Kpop4Turkey: Projelere gelecek olursak ileride ne tarz projeler düşünüyorsunuz tkipçilerimizi aydınlatır mısınız? Malum her kaliteli sayfadan beklentimiz bu oluyor ^^

SistarTR: Yapmak istediğim şeyler çok ama şu anda sayfada ki tek admin benim ve Türk Star1'lar da bir projeye katılabilecek kadar fazla değil. Aklımda ki projelere gelirsek ufak tefek şeylerle başlamak istiyorum. Doğum günü mesajları ya da bunun gibi tebrik mesajları olabilir.

Kpop4Turkey: En kısa zamanda bekliyoruz! ^^ Size Türk hayran gruplarından en yakın gelenler hangileri?

SistarTR:  Aynı zamanda VIP olduğum için VIP'ler demek istiyorum. Onun dışında her ne kadar SNSD hayranı olmasamda SONE'ları gayet yakın buluyorum. Cassiopeia ve Triple S'leri de unutmamak gerek. Oldukça inançlılar ve azimliler.

Kpop4Turkey:  Bence Star1 ve Sone'lar için hoş bir mesaj ^^ Çalışmalarını en beğendiğiniz Türk hayran sayfaları hangileri?

SistarTR: Çalışma deyince tabi ki en başta gelen JYJ Turkey sayfası. Onların çalışmalarını çok beğeniyorum ve kıskanmıyor da değilim. Onun dışında çalışmalarıyla ilgilendiğim başka sayfa yok.

Kpop4Turkey:  :D:D Son olarak takipçilerimize mesajınız?

SistarTR: Sistar dinleyin, takip edin ve sevin :P :D

Kpop4Turkey: Katıldığınız için çok teşekkürler çok keyifli bir sohbet oldu ^^ Bundan sonrası için de başarılar ^^

****

Gerçekten hoş bir sohbet değil mi? :) Söyleşilerimiz hız kesmeden devam edecek sizler de istekte bulunmayı unutmayın! Biliyorsunuz adımız Kpop4Turkey yani Kpop'u ayağınıza getirmek ve Türkiye hayran sayfalarıyla aranızda köprü olmak bizim görevimiz;) 

Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Kpop4Turkey - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger