Shock (B2ST) Türkçe Okunuş

Evridey ay cast kent kontrol
Evri nayt dı lonlinıs may lov
(so biist in dı küub)

Kent brith layk friiz ne momi godoga (vüe vüe)
Her diır stey hiır ne nuni moroga(vüe vüe)
No vey luzing may vey non vüe morocigiman he
apıgi şiro nan kipoman gan maımın oddokana

Nan amu maldo dılliciga anınde
Nan amugoddo boiciga anınde
O niga narıl donan kı nal buto
Kı muod hana halsu omnın nainde
Koz ayl bi ther modü momçosso

Modü gınnasso ne modınge civocyoga
Koz ayl bi ther nunıl gamado
ne giogsogeso ni mosıbi hıryocinınde
Evridey ay şak şak
Evri natt ay şak şak
Aym sori çebal nege daşi doravaculle
Evri dey ay şak şak
Evri natt ay şak şak
Nan noddemune
Amugoddo halsu omnınde o
Kam tu mi o o o tunayt
So so kreyzi kam bek bek bek tu mi
Aym veyding for yu
o o o tunayt so so kreyzi

Coldero geonalsu obsılgod gata
Ma şak hey ya veykap
Congşinçaryo bomyon nonın gyote obso
O la la la la la la miçin saram çorom
Udgo isso kıriumi pado çinın badae
Meil houcogde nan moth forgetcyu
Pyongseng iroke irol gomyon norıl
Cabassıl tende cugıl mankım himdılci anıltende o
Daşi norıl cababoryohedo
Son gıd hana umcigl su omnınde
Koz ayl bi ther sumi gabbava
Gasımi apa ni sengagıl hamyon halsurog
Koz ayl bi ther hançam dunganıl 
Monghani anca amugoddo halsuga obso

Evri dey ay şak şak
Evri nayt ay şak şak
Aym sori çebal nege daşi doravaculle
Evri dey ay şak şak
Evri natt ay şak şak
Nan noddemune
Amugoddo halsu omnınde o
Kam tu mi o o o tunayt
So so kreyzi kam bek bek bek tu mi
Aym veyding for yu
o o o tunayt so so kreyzi

Coldero geonalsu obsılgod gata
Ma şak meil bam gume gume
Noye mogsori sori dıllicil ana ana 
Non odie niga nal donaso hengboghe
Handamyon kıromyon nega nunmul cabaculke


Evri dey ay şak şak
Evri nayt ay şak şak
Aym sori çebal nege daşi doravaculle
Evri dey ay şak şak
Evri natt ay şak şak
Nan noddemune
Amugoddo halsu omnınde o
Kam tu mi o o o tunayt
So so kreyzi kam bek bek bek tu mi
Aym veyding for yu
o o o tunayt so so kreyzi


Coldero geonalsu obsılgod gata
Ma şak this song iz nat ovır 
Get şak
Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Kpop4Turkey - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger