Japonya'nın R&B prensesini Tanıyın:BENI


BENI

BENI 30 Mart 1986 Japonya doğumlu pop ve R&B şarkıcısıdır.2004'te çıkış yapmış ve 2008'de Avex Trax ile anlaşmasına son vererek Universal Music Japan şirketi ile anlaşmıştır.

''Here Alone'' şarkısıyla tanınan şarkıcı Japonya'da ve Asya'da pop ve R&B'nin kraliçesi olarak görülüyor.

Babası Amerikalı annesi ise Japondur.Genç yaşında şarkıcı olmak isteyen BENI çocukluğu boyunca Amerika ve Japonya arasında mekik dokumuş ve iki ülkenin de müzik kültürünü benimsemiştir.Daha sonrasında Japonya'da düzenenlenen en büyük şarkı yarışmasına katılarak kendini göstermiş ve finallere kadar gitmiştir.Bu yarışmadaki performansından etkilenen Avex Trax kendisiyle kontrat imzalamış ve sahip olduğu mükemmel İngilizcesini de fırsat bilerek kendisine eğitim vermiş ve müzik sektöründeki çıkışına hazırlamışlardır.

2004-2005 yılları arasında gelen popüleritesi ile daha da yükselmeye başlayan BENI üçüncü single'ı ''Here Alone'' ile büyük bir çıkış yakalamıştır.

En son performansı Darlin'i izleyebilirsiniz.Keyifli dinlemeler.



Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Kpop4Turkey - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger